"החרדים נשארו עם פירורים" | הפרשנים במהדורה

אייל ראובן 1 Comment on "החרדים נשארו עם פירורים" | הפרשנים במהדורה

אליעזר שולמן: "תכלס אין ליהדות התורה הישגים מרשימים. הם קיבלו תיקים מרוקנים". גדסי: "כולם בסוף נכנעו לנתניהו לחתום קודם על נספח התפקידים"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרשננו הפוליטי איתי גדסי וכתב משפחה אליעזר שולמן, שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על הרכבת הממשלה.

אליעזר שולמן: "היהדות החרדית נשארה בלי הרבה. תכלס אין ליהדות התורה הישגים מרשימים. הם קיבלו תיקים מרוקנים. סמוטריץ ובן גביר השיג והשיגו. את יהדות התורה לקחו כמובן מאליו".

גדסי: "השלב הזה הוא שלב התיקים. כולם בסוף נכנעו לנתניהו לחתום קודם על נספח התפקידים. היחידה שכרגע מחזיקה את תפקיד יו"ר הכנסת בן ערובה – היא אגודת ישראל.

שולמן: "לדרעי יש הישגים, אבל לטעמי הוא רוצה הרבה יותר מכוחו".

גדסי: "דרעי מחכה עם החתימה כרגע עד להחלפת יו"ר הכנסת. בלי זה הוא לא מוכן להתקדם כי הוא לא יוכל להניח את החוק שיאפשר לו להיות שר ומי שתוקע את זה – זו אגודה. יהיה מעניין לראות עד כמה הם יקחו את זה קדימה. להערכתי השבוע זה ייגמר. באגודה יקבלו את כל ההתחייבויות לגבי התפקידים וחוק הגיוס".

שולמן: "אם סמוטריץ ובן גביר חותמים על כל מיני תקציבים למגזר שלהם – גם באגודה הציבור דורש התחייבויות בנושאי מהות".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בס״ד לדעתי החרדים צריך לשלב ידיים עם המפלגות הדתיות והחרדליות – לפחות תיאום עמדות או גוש טכני. חזית כזאת תאפשר להשיג הישגים משמעותיים מול הליכוד. ביחד גוש דתי-חרדי אנחנו שווים בקולות. היה אפשר לתאם לפחות עמדות ולגשר על הפערים. לבוא עם דרישות גם בנושא קצבאות הילדים שמשותפות לנו ולדתיים-חרדלים שגם להם יש הרבה ילדים. לבוא עם דרישות בחינוך שאנחנו שותפים. שבת. חינוך. מערכת משפט וכו׳. לא הכל עין בעין אבל הרבה אפשר לגבש יחד. חבל שאי אפשר לגבש חזית אחת.